czwartek, 16 maja 2013

Letters from penpals

Okazło się, że jednak dziś coś dostałam! Nawet więcej niż tylko coś. Przyszły do mnie listy od moich penpali. Jestem bardzo szczęśliwa!
Today I got these amazing letters from my penpals. I'm so happy! 

Pierwszy z listów pochodzi z Finlandii od Henny. Henna jest wspaniałą i przemiłą osobą i zawsze wysyła mi jakieś małe podarunki, które sprawiają mi wielką radość. Tym razem dostałam od niej kilka monet (ponieważ zbieram waluty świata) oraz naklejki z filmu "Thor" (który uwielbiam) a także pocztówkę. Henna ozdobiła swoją kopertę w niesamowity sposób. Najbardziej urzekł mnie napis Trust me I am the Doctor, ponieważ "Doctor Who" to mój ulubiony serial.


A tutaj wspaniałe Fińskie znaczki (seria ze znanymi aktorami):


Kolejny list otrzymałam od chińskiego penpala, z którym straciłam kontakt na dość długi czas.



Ostatni list pochodzi z Francji, od Auriane.


A tu przybliżenie na znaczek (bo też jest ładny):




6 komentarzy:

  1. Znaczki z Finlandii są świetne! Ten z Francji nie bardzo w moim typie ;) Ale pocztówka mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne listy i niespodzianki. Uwielbiam dostawać listy z Finlandii, bo zawsze dostaje Muminkowe znaczki i papeterię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie dostałam Muminkowej papeterii, ale znaczki tak. Uwielbiam je! :)

      Usuń
  3. piękne pocztówki! Osobiście posiadam tę Inge Look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszczę jedną z tej kolekcji. Miałam jeszcze off z Inge Look, ale gdzieś mi się zgubił podczas remontu pokoju :/

      Usuń