wtorek, 14 maja 2013

Stany Zjednoczone

W końcu odebrałam pocztówkę ze Stanów Zjednoczonych. Jest to swap z tumblr.com. Dostałam ją już z zeszłym tygodniu, ale nie miałam czasu po nią pojechać. Zastanawiałam się jak będzie wyglądać i czy mi się spodoba (jestem dość wybredna jeśli chodzi o pocztówki). Na całe szczęście okazało się, że kartka jest całkiem ładna, tylko - niestety - poniszczona przez pocztę i - przede wszystkim - przez listonosza. Niedobrze tak traktować przesyłki... Ale przynajmniej znaczek ocalał.


Pocztówka przedstawia: u góry - miasto St. Louis i Gateway Arch (Łuk Wyjazdowy), który ma 192 metry wysokości; u dołu: stadion Busch
English: Top: Downtown St. Louis showing the 630 ft. stainless steel Gateway Arch which is the central feature of the Jefferson National Expansion Memorial. Bottom: Busch Stadium - home of the St. Louis Cardinals. 

A tutaj znaczek:

2 komentarze:

  1. Pocztówka jest świetna! Zarówno stadion jak i łuk Wjazdowy robią wrażenie. Szkoda tylko, że poczta ją wymiętoliła. Swojego czasu dostałam Indie zgięte w pół - rozpacz czarna :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobną sytuację z kartką z Rosji. Listonosz po prostu zgiął ją na pół przy wkładaniu do skrzynki na listy...

      Usuń