środa, 22 maja 2013

Inge Look

W ciągu kilku ostatnich dni dostałam sporo pięknych pocztówek i jeden list z Finlandii.

Może zacznę od oficjalnych pocztówek. 

Pierwsza z nich, moja ulubiona, pochodzi z Finlandii. Znaczek jest jak zwykle piękny, ale najbardziej ucieszyła mnie sama kartka. Wszystko dlatego, że zbieram pocztówki z kolekcji Inge Look. Kocham te ilustracje za pozytywną energię, która sprawia, że od razu zaczynam się uśmiechać kiedy na nie patrzę. Tutaj reszta mojej "kolekcji": [klik]


A teraz pora na Hong Kong. Co ciekawe, mam tylko 3 pocztówki z tego miejsca, więc bardzo się ucieszyłam kiedy zobaczyłam tę kartkę.


A tutaj tył pocztówki. Śwetne naklejki z kolekcji Jetoy.


Na koniec wspomniany na wstępie list z Finlandii. Dodam, że jest to baardzo długi list.





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i humorystyczna jest ta pierwsza pocztówka :) No i oczywiście list na ślicznym papierze też widzę i się ślinię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Inge Look jest świetna! Zazdroszczę, bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie dostałam swoją pierwszą Inge Look!
    Oj, jak to cieszy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz bloga, a ja nie wiem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie przeglądam starsze posty i nie wiedziałam, że za granicą mają takie ładne znaczki! Co do pocztówek, jak byś miała ochotę na coś z Manchesteru to wiesz do kogo się odezwać. ;)

      Usuń
    2. U nas też jest kilka ładnych znaczków. :) Naprawdę? To bardzo miło z Twojej strony. ^^ Nie wiem czy interesują Cię pocztówki z mojej miejscowości, ale jak chcesz to mogę Ci wysłać coś w zamian.

      Usuń
  5. ooo też ostatnio dostałam te śmieszne staruszki z Finlandii

    OdpowiedzUsuń